3D projektavimo pritaikomumas


Kompiuterinė grafika jau ilgą laiką yra taikoma įvairiuose srityse – ryškiausiai pastebima filmų ir žaidimų industrijoje. Tačiau ji plačiai taikoma ir kitose srityse – reklamoje, architektūrinėse vizualizacijose, industriniame dizaine. Tobulėjant 3D spausdinimo technologijoms, 3D projektavimas jau yra aktualus ir medicinoje. Vaizdo paskaitos metu bus papasakojama apie 3D projektavimo panaudojimą, kūrybos būdus ir kaip galima pradėti projektuoti patiems.

Lektorius:

Lukas Paulauskas  

3D modeliuotojas, KTU Informatikos fakulteto magistrantas

Transliacijos trukmė: 35 min.




Žaidimų virtuvė


Kompiuterinius žaidimus žaidžia šimtai milijonų žmonių visame pasaulyje, o juos kuriančiųjų yra gerokai mažiau. Tačiau žaidimų kūrimu gali užsiimti visi – rinkos situacija tokia, kad didžioji dalis žaidimų kūrimo technologijų yra nemokama ir prieinama visiems. Dėl to žaidimai gali būti kuriami ne tik kaip komerciniai projektai, jų kūrimo procesas gali būti puiki saviraiškos priemonė, kuri skatina vaizduotę, kūribiškumą, komunikavimo gebėjimus. Šioje paskaitoje sužinosite kas, kaip ir kokiais įrankiais kuria žaidimus ir kaip pradėti kurti galite jūs.

Lektorius:

Andrius Paulauskas

KTU Virtualios realybės laboratorijos vadovas, KTU Informatikos fakulteto doktorantas

Transliacijos trukmė: 35 min.




Pirmas mano kompiuterinis žaidimas


Pasaulyje yra sukurta milijonai kompiuterinių žaidimų, dar daugiau yra jų žaidėjų. Ne vienas iš jų turi svajonę sukurti savo pirmąjį žaidimą, bet galbūt nežino nuo ko reikia pradėti. Paskaitos metu lektoriai pasidalins savo pirmojo kompiuterinio žaidimo sukūrimo istorija, prisimins kaip atsirado susidomėjimas technologijomis bei kompiuterinių žaidimų kūrimu. Tai unikali galimybė išgirsti daugybę patarimų trokštantiems išbandyti šią sritį.


Lektoriai:

Airidas Janonis, Martynas Girdžiūna, Eligijus Kiudys

KTU virtualios realybės laboratorijos jaunesnieji laborantai, KTU Programų sistemų trečio kurso Bakalauro studentai, žaidimų kūrimo entuziastai

Transliacijos trukmė: 35 min.




Kaip pasirinkti profesiją, tinkamą ateityje?


Visuomenėje vyraujančių stereotipų nepabūgusi mergina pasirinko “vyriška” laikomą specialybę ir džiaugiasi, jog darbas IT srityje suteikia daug galimybių tobulėti, prisidėti prie įvairių iniciatyvų ir nuolatos žengti tik pirmyn. Šiuo metu testuotoja dirbanti mergina – rūpinasi kuriamo produkto kokybe. Ši profesija reikalauja atidumo, kruopštumo, sistemos supratimo tiek iš techninės, tiek iš vartotojo perspektyvos. Paskaitos metu lektorė papasakos savo sėkmės istoriją, pasidalins patirtimi, kaip pasirinkti savo karjeros kelią, bei iš arčiau pristatys IT testuotojo specialybę.


Transliacija

Roberta Milašauskaitė
Devbridge group junior testuotoja, KTU programų sistemų antro kurso studentė bei GIFTed akademijos narė




Neribotos galimybės


Visuomenėje vyrauja stereotipai, jog inžinerijos mokslai labai sudėtingi ir studentai visą laisvą laiką skiria tik mokslams ir galimybių papildomai veiklai Lietuvoje nėra. Paskaitos lektorė paneigs šį mitą pristatydama savo patirtį inžinerijos studijose, praktikos galimybes NASA Silicio slėnyje, veiklas įvairiuose projektuose ir renginiuose bei paskatins jaunuolius nebijoti rinktis IT srities studijas, išbandyti įvairias papildomas veiklas ir nepraleisti gyvenimo suteikiamų šansų.


Transliacija

Julija Kravčenko
KTU Bakalauro 3 kurso biomedicines elektronikos studentė, KTU GIFTED talentų akademijos narė



Kaip istoriją paversti žaidimu?


Edukacinės vaizdo paskaitos metu lektorė pristatys savo patirtį pasirinkus programų sistemų studijas, sukurtą edukacinį virtualios realybės žaidimą „Lituanica“ bei veiklą virtualios realybės laboratorijoje. Šios srities galimybes, studijoms ir darbui reikalingas žinias ir kompetencijas, karjeros bei veiklos galimybes bei daugelį kitų šios srities aspektų.


Transliacija

Viltė Gražulevičiūtė
KTU Informatikos fakulteto studentė, edukacinio žaidimo „Lituanica“ kūrėja




Įdomioji matematika


Aušra Urbaitytė

KTU ITD EMTC Technologijų skyriaus projektų  vadovė

Ar darbo rinkoje yra skirtumas tarp matematiko ir informatiko? Ekspertai sutaria, kad matematikos specialisto patrauklumas ir įgytos žinios yra platesnės bei gilesnės nei IT specialisto. Tad ar kiekvienam ši mokslo disciplina gali būti įveikiama? Paskaitoje diskutuosime, kaip ugdyti matematikos gebėjimus, kur ir kiek matematikos yra informacinėse technologijose, kokius metodus bei programas naudoti, kad atskleistume tikrąjį matematikos grožį.


Transliacija




Programavimo istorija


Skirmantas Navickas

KTU Jaunųjų kompiuterininkų mokyklos dėstytojas

Renkantis programuotojo kelią, svarbiausias dalykas – turėti supratimą apie programavimo kalbas. Tapti visų programavimo kalbų specialistu – nerealu. Tad kokią kalbą pasirinkti, kad baigus studijas turimos žinios būtų patraukliausios darbo rinkoje? Apžvelkime programavimo kalbų raidą ir perspektyvas.


Transliacija




Didžiųjų ir mažųjų duomenų analitika


Robertas Alzbutas

KTU MGMF Taikomosios matematikos katedros profesorius

Šiandien jau nepakanka paprastų duomenų bazių informacijai apdoroti ir laikyti. Panagrinėkime naujuosius duomenis „Big Data“ ir karjeros galimybes šioje srityje.  Kokios didžiųjų duomenų perspektyvos ir kaip keisis jų poreikis?


Transliacija